poniedziałek, 30 stycznia 2017

307

Czas na podsumowanie Peugeota 307.

Wysłuchałem wielu opinii, wiele przeczytałem, więc w końcu mogę do nich dorzucić swoją. Silniki benzynowe 1.6 109 koni nie są zbytnio żwawe. Tylko jeżeli ktoś się przyzwyczaił do 200 koni ;) Według mnie ta jednostka benzynowa daje dobrą dynamikę przy stosunkowo małym spalaniu średnim. Jeżeli chodzi o LPG to auto którym jeździłem miało taką instalację, i według jego właściciela dosyć dobrze ją znosiło. Po 3 latach auto nie wymagało napraw spowodowanych gazem. Ja jednak pewnie wybrałbym, jeżeli szukałbym oszczędności, 1.6 HDi 90-cio konne, które jest dosyć elastyczne, nie ma FAPu i spala całkiem mało. Jeżeli ktoś zadba o ten samochód, będzie robił regularne przeglądy, to "Pełgot" posłuży na prawdę długo. Na minus można zaliczyć plastiki które lubią czasem potrzeszczeć. Jednakże można to wybaczyć jeżeli weźmiemy pod uwagę komfort jaki daje ten samochód i satysfakcję jaką nam daje kiedy odpali przy 30 stopniowym mrozie a inne auta nie.



Jeżeli wspominamy o butli gazowej, to mówimy o bagażniku. W tym modelu ma on 340 litrów ale po złożeniu siedzeń otrzymujemy 1328 litrów. To całkiem sporo biorąc pod uwagę, że 3/4 tras tego auta będzie po mieście, ewentualnie po jego obrzeżach. Tak więc dla małej, lub całkiem normalnej rodziny 307 jest całkiem dobrym wyborem, ponieważ jest:
-Komfortowa
-Całkiem dobrze wyciszona
-Daje dużo miejsca pasażerom i kierowcy

Niestety należy pamiętać, że jeżeli chcielibyście sobie taką sprawić, to musicie szukać 2 generacji, produkowanej po 2005 roku. Mniejsza awaryjność warta jest tych dodatkowych kilku tysięcy złotych przy zakupie.

Dajcie znać, co Wy sądzicie o 307 w komentarzach :D I pamiętajcie że to tylko moje subiektywne odczucia.

2 komentarze: