środa, 11 stycznia 2017

Laguna

Laguna, Lagunka, Lagoś, nie wiem jak ją jeszcze nazwać. W każdym razie, podsumowanie Laguny..... Przez ostatnie 2 tygodnie zrobiłem nią ok 1000km. Silnik 1.9 dCi 130 koni, Laguna przedlift a nic się w niej nie zepsuło. Doinwestowana, fakt ale równie dobrze Alfa by to przetrwała, możliwe że Passat też. To jak i kiedy psuje się auto jest zupełnie losowe i nie można temu zapobiec ani przewidzieć. Dlatego też nie powinno się tak narzekać na to że coś się zepsuło. Wszystko się zużywa.


Co prawda większą szansę ma właśnie Laguna 2giej generacji, przedliftowa ale jeżeli samemu się w nią inwestuje swój czas, a pieniądze w dobre części, to awaryjność powinna znacznie zmaleć. Niestety albo i stety przez przydomek "królowej lawet" Laguny są bardzo tanie. 3cia generacja kosztuje ok 18 tysięcy złotych za średnio zadbany egzemplarz, a taki w dobrym stanie dostaniemy za ok 21-22 tys. zł. Moim zdaniem warto rozejrzeć się za Laguną jeżeli szukamy auta:
-Wygodnego i komfortowego
-Przestronnego
-Dobrze wyposażonego
Wadami są:
-Wyciszenie(moim zdaniem mogłoby być troszkę ciszej)
-Awaryjność, która wpływa na opinię "Januszy z paseratti"
Ale kogo interesuje zdanie innych? To Wy jeździcie tym autem a nie inni.


Nie wiem czy awaryjność nie powinna być jej zaletą. Ważną rzeczą w codziennej eksploatacji są naprawy. Teraz pomyślcie. Jeżeli tyle Lagun się psuło to 99% mechaników w Polsce je zna jak własną kieszeń, więc naprawią nam ją dobrze i na długo :D

8 komentarzy:

  1. Kiedyś chciałem mieć takie auto, ale niestety jakoś nie udało mi się go kupić. Na dzień dzisiejszy najbardziej ciekawi mnie tematyka ubezpieczeń. Jak czytałem już na stronie https://kioskpolis.pl/karencja/ to temat karencji nie ma dla mnie tajemnic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze tego auta nie miałam i w sumie teraz tak się składa, że nie mam żadnego bo moje stare pojechało na złom. Zdecydowałam się na wybór https://zlomujemy24h.pl/ ponieważ całą procedura trwała naprawdę chwilkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! Zastanawiam się od dłuższego czasu nad zakupem takiego samochodu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna maszyna, moje marzenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako kierowca, który często podróżuje, polecam serwis https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/. Ich pomoc drogowa jest nieoceniona w nagłych awariach i sytuacjach kryzysowych.

    OdpowiedzUsuń